Friday, February 18, 2011

baru KU SEDAR!!!!!

aku baru je check last blog entry yg aku buat... both of it is bout how MUCH I MISS him!!!! DaMN!!!! mmg aku rindu sgt kat dia... so, 2day, i'll try n put my feeling ASIDE!!!! FOKUS!!!! so,n aku ada mslh lain... aku xtau nak let it go or SHOUT IT OUT..... aku rase aku jer yg OVER feelin kot... coz its come n go.... life should still be goin on rite??? knp benda2 mcm nie yg aku risaukan??? aku ada bigger ISSUE kot... bnyk... like 'I'M SUCH A LOSER!!!!' n sort of other things..... aku rase life aku sama je mcm skrg... I'm sitting in a cubicle n so I can see my life in cubicle.... myb its a good thing??? it could mean that I am living my own life n shutting everyone else out or ITS SUCK being in a cubicle all alone.... either way, I don't know..... I hate feeling like this... Aku yg sebelum nie just dont give a FUCK to OTHERS tp skrg aku jadi stuck ngn memikirkan psl diaorg jer.... giler LOSER la aku nie.... aku rasa kalu aku nak complain je bout MY SUCK LIFE, smp 10 tahun lg pun xabis... so, dah la dulu.... chow!!!!

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??