Saturday, April 16, 2011

akhirnya AKU TITISKAN AIR MATA!!

nie sopan sgt nie!!

Aku ingat aku boleh tahan perasaan ni, tapi akhirnya AKU MENANGIS juga!!!! kehilangan DIA amat memeritkan hati dan perasaan aku... Aku tak boleh bayangkan hidup aku tanpa dia... DIA sebahagian drpd aku.. aku paham konsep SETIAP YG IDUP PASTI AKAN MATI tapi adakah ini menidakkan hak aku utk merasa SEDIH dan TIDAK PUAS HATI?????? 

Aku pulang drpd tengok wyg dgn SAHABAT LAMA yg sudah bertahun xjumpa, melalui perjalanan BUS yg mcm SIAL yg mana terlalu bnyk perkara sial berlaku seprti KAKA MENGANDUNG TDK DIBERIKAN TMPT DUDUK!!!, PAK CIK YG TERAMAT TUA N UZUR BERDIRI SEPANJANG 35 MIN perjalanan!!! I was doin just fine except the FEELING OF FUCKEST for the STUPID PEOPLE...

Up until abang aku tanya kenapa, baru lah aku MENANGIS... tangisan aku tanpa henti... aku MERAUNG sekuat hati... HIBA rasa hati... PILU rasa jiwa!!! Semua apa yg aku rasa mati!!! Aku hanya dapat nampak DIA... aku renung gambar DIA n aku MENANGIS lagi kuat!!!! Kenapa ini terjadi????!!! Aku sedang menangis di kala aku menaip... perasaan ini sukar utk dibendung!!! aku terlalu sedih!!! aku tak rasa lega langsung!!! aku dah pernah hilang KESAYANGAN sebelum ni, n kini ianya berlaku lagi!!!! Kini aku serik! Aku tak nak ambil tahu... aku xnak lagi!!! aku xsggp!!! ianya terlalu PERIT!!!

FYI : AIR MATA NI BUKAN UTK MANUSIA BERNAMA LELAKI!!!!!

1 comment:

Apa kata mu??