Monday, September 26, 2011

100th DAYS......

dalam sedar or x, arinie genap 100 hari ABAH tinggalkan aku.... rasanya mcm baru semlm je aku jumpa, bercakap n ABAH kucup dahi aku time aku nak balik umah sewa... n ABAH pesan utk elok2.. pilunya rasa!!! serius aku rindukan ABAH sgt2... aku rasa mcm nie smua satu prank... yg mana ABAH masih ada... tiap -  tiap hari minggu, aku mesti teringat peristiwa malam tu.. malam terakhir aku dengan ABAH... hanya ALLAH swt yg tau betapa aku sedih... i wish i did things diffrently!!! i damnly wish!!! aku sedar ni semua ketentuanNYA dan siapalah aku untuk menyangkal benda yang tlah DIA tentukan namun, aku tak mampu untuk melawan hasutan setan utk merasa menyesal dan tidak redha 247!!! semlm aku mimpi lagi, yang smua jaket2 ABAH dalam bilik aku hilang!! aku freak out!! aku menjerit namun tak ada siapa menyahut... what if, betul?? yg mak da pack???!! aku tak sanggup!!! aku masih nak hold on to his belongings atleast... supaya aku dapat rasakan kehadiran dan bau ABAH... mcmana nak biasakan diri tanpa semua tu??? up till this moment, apa yg aku rasa hanya la kesedihan... aku sedar yg tiap kali aku mengigau, semua nya ada kaitan dgn jiwa aku yg tgh sedih... aku dulunya nampak masa depan aku, tapi sekarg apa yang aku nmpk hanyalah aku seorang diri, tanpa ABAH... aku kuat berangan, dan dlm angan aku, ABAH sntiasa ada... smuanya melibatkan ABAH...

well, aku better stop sblm aku menangis kat tempat aku ni.... chow

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??