Wednesday, May 20, 2015

NEW WORK!!!!



Assalam,

Sesunguhnya once aku da start mencari kerja tetap n nak 'cuci tangan' dalam industri perfileman dan hiburan ni, Allah swt memberikan aku pelbagai pilihan yang mana aku harus pilih dan jangan tamak.

Berkali2 aku tamak dan akhirnya aku jadi susah hati and susah nak hidup... Kali ni, betul2 Allah swt nak tolong... Atas dasar yakin dan percaya seorang kawan terhadap kawan yang lain, maka dapatlah aku kerja... Harapnya kerja tetap selamanya dan aku dapat mencapai apa yang aku nak which is to be A DIRECTOR!!!

Bukan DIRECTOR segera yang xda ilmu hidup susah dan tahu kepayahan jadi kuli, tapi seorang DIRECTOR yang bekerja keras sampai naik gila mengenali hidup dan manusia dan pernah jatuh terduduk dan bangkit sendiri tanpa bantuan dan tidak syok sendiri, insyallah.

Syarikat yang baru ni banyak mengajar aku. Terharu aku dengan kepercayaan dan keyakinan yang mereka berikan pada aku... Aku harap yang aku dapat membuktikan diri aku mampu untuk mencapai expectation diaorang tanpa mengubah siapa diri aku ini...

Kerja yang memang aku baru nak belajar buat tapi masih diberikan bantuan daripada mereka semua... Terharu nak nanges CRY ME A RIVER la!!!! Harapnya ni kerja terakhir aku dan lepas ni aku akan kekal ngan diaorang sampai mati!!!! WKAKAKAKKAKAKKAKAK












1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Apa kata mu??