Wednesday, July 27, 2011

Coping!!!

Day by day aku lalui idup yg sunyi... smua senyuman aku rasa kosong... aku gelak ketawa, tapi dalam aku rasa numb.. aku pandang sekeliling n renung idup aku.... aku xrasa smua nie berbaloi... there's a better life out there... maybe... arinie genap 40 HARI ABAH meninggalkan aku dan dunia... cepat @ lambat masa tue berlalu, aku sndri tak pasti... yg aku pasti, ianya tidak senang utk aku lepaskan... Arinie juga org2 opis ABAH and PDRM ada buat tahlil utk ABAH... maaf ABAH coz ekin xleh nak g.. tapi doa ekin sntiasa utk ABAH...

Mgg lepas aku ke PULAU BESAR, MELAKA dgn N and MIMIE.... best gak dpt spend time kuar dari sini... tujuan aku adalah utk lepaskan perasaan berat n sedih aku pada laut... aku ingt aku xkan ada peluang... tapi alhamdulilah... ari AHAD, aku terbangun awal coz aku mimpikan ABAH... aku mimpikan mengenai malam terakhir ABAH dengan aku.... bangun aku, aku gagahkan ke pantai dan aku dapat bersendiri di pantai, merenung laut dan menangisi pemergian ABAH... hibanya perasaan pada masa tu, hanya ALLAH swt yg tahu... aku sedar tempat yg aku berada, so aku tak meraung dan menjerit pada laut.. aku cuma duduk di atas batu besar, merenung dan menitiskan air mata merenung laut dan langit.. berkali-kali aku rasa mcm nak terjun je dalam laut dan biarkan diri dibawa arus ke mana shj... tapi aku masih waras... aku spend dlm sejam lebih.. once dah tenang, aku kembali pada mereka yg setia berada disisi aku...

Ada masanya aku rasa aku dah boleh terima kenyataan dan penat utk menangis... ada juga masa yg mana dikala kaki aku menjejak ke mana shj, kenangan bersama ABAH akan mengamit tiba.. Setiap langkah aku penuh dgn kenangan dengan ABAH.... Aku terkenang minggu2 terakhir aku dgn ABAH... malam terakhir aku dengan ABAH... soalan2 yg aku nak tanya pada ABAH mengenai trip dia ke LANGKAWI yang mana setiap kali ABAH balik drpd kursus, dia akan menceritakan semuanya pada aku... bukan setahun, bukan dua tahun tapi 23 tahun aku dgn ABAH sentiasa bersama... ABAH sentiasa lebihkan aku sehingga yg lain naik benci dgn aku tapi diaorg ada MAK... aku dah xda saper... hubungan aku dengan MAK tak baik mana dan aku tau perkara tue yg ABAH slalu risau.. sehingga kini, aku masih boleh dengar suara ABAH panggil aku... 

Terlalu banyak yg aku nak luahkan namun tak semuanya milik BLOG ni... akan aku simpan rasa hati ni takat yg aku mampu dan harapnya aku dpt truskan idup... :)

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??