Thursday, August 18, 2011

someone yg digelar KAWAN....

arinie, aku xnak sedih2 dgn bercerita kisah a BROKEN IKYNZ... arinie aku nak kongsi rasa aku mengenai istilah kawan... 

Don't waste your time on me my friend
Friend, what does that even mean
I don't want your hand
You'll only pull me down - Kelly Clarkson

aku sokong sgt lirik yg nie.. dlm persahabatan, mcm2 da jadi tp perkara biasa adalah aku ilang kawan,kawan sentap, kawan xmo kawan... mcm2 la.. smp aku rasa, aku yg silap ke diaorg yg xpaham aku??? kata kawan??? bukan ke kawan tue mksdnya saling memahami dan menerima each other dan bukannya menjadi someone yg bukan diri kita demi puaskan hati kawan?? if mmg itulah caturannya, then I HATE FRIENDS... better aku kawan ngan kucing je or anything yg bernyawa.. senang!!! aku sedar tak semua kawan mcm tue... dlm berkawan xda apa yg perfect.. even benda yg kecik pun leh jadi isu yg besar.. n plg aku sakit ati, biler aku xexpect ko akan sentap, ruapanya ko ratu sentap... sedih.. aku plg xsuka biler ada something jadi tanpa aku duga... 

pada sesiapa yg mmg kenal aku n masih kawan ngn aku,akan sgt faham aku nie mcmana.. aku bukan jenis yg kuat paranoid dlm berkawan n aku xlayan benda2 bodo.. aku jenis lantang bercakap n loud person.. n aku lagi suka kalu apa2 yg xpuas atie, ckp je depan2.. jgn la takot ngn aku.. aku xmakan org la, or hentak orang sesuka atie... tapi agaknya mmg susah nak jumpa kawan yg btol2 kawan... huhuhuhu

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness - THE FRAY



No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??