Wednesday, June 22, 2011

ABAH!!!!

Arinie genap 5 hari Abah pergi meninggalkan aku dan dunia.. Aku mula kerja arinie juga.. Aku sangka aku cukup kuat untuk teruskan idup but I guess that is not totally true.. Aku rasa nak mati... Aku rasa nak baring atas jalan n biar kete langgar aku... Aku rasa nak minum racun... Aku rasa nak terjun bangunan.. Aku rasa kosong.. Aku boleh idup tanpa kawan2, leh hidup tanpa sebarang teknologi, boleh hidup tanpa songs, boleh hidup tanpa harta benda tapi aku TAK RASA AKU BOLEH HIDUP TANPA ABAH!!!! sepanjang aku membesar, Abahlah yang menjadi punca tenaga aku.. Aku gagahkan hidup sebab aku tau Abah ada.. Aku sayang Abah lebih daripada segalanya.. Abahlah yang selalu menyokong n memahami aku.. Macam mana aku nak teruskan idup seperti biasa??? Tak ada apa yang biasa lagi dah! Semuanya kelihatan asing pada aku! Aku rasa macam nak berhenti kerja dan pergi ke tempat lain... Tempat yang aku tak kenal sesiapa... Aku pandang sekeliling aku n aku rasa kosong... No one is ever prepared for this!! Kematian boleh dan akan datang tanpa kiter duga n no one is ever well prepared for it..... I'm damn sure I'm not! When will I ever be?

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??