Wednesday, June 15, 2011

Keluhan JiWa!!!!!


Semalam, tgh aku berpusing2 try utk tido, aku terasa rindu kat CHE MEI.... aku dgr lagu yg mengingatkan aku pada dia, n as usual, aku menangis... air mata aku sungguh murah utk si dia, CHE MEI.... hanya kerana dia, aku boleh menangis dengan mudah... hanya dengan memikirkan dia sahaja, semuanya akn LULUH.... aku rasa mcm baru semalam je CHE MEI pergi tinggalkan aku sorang kat dunia nie.... aku xpnah rasa aku nie SUCK coz being alone tp tanpa CHE MEI, aku rasa sgt LOSER..... aku xda la maksud nak CHE MEI idup balik n stay by my side... aku tau CHE MEI dah xda... tapi this HOLE IN MY HEART is still empty..... setiap kali aku rasa sucks dgn life, frenz or even my own life, kenangan CHE MEI je yg mampu buat aku menangis lagi kuat drpd rasa sakit hati terhadap 'individu terpilih'.... I MISS n I LOVE U CHE MEI....

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??