Tuesday, November 15, 2011

150 HARI TANPANYA....

Dalam sedar, dalam aku menghitung hari, dalam aku merenung kalendar, aku sedar... arinie genap 150 HARI aku bernafas, hidup, makan,minum, ketawa,menangis,senyum, muncung tanpa ABAH... dah 5 bulan! 5 BULAN!!! aku dah lalui HARI RAYA AIDILFITRI tanpa ABAH, aku dah lalui HARI RAYA AIDILADHA tanpa ABAH... aku dah lalui DEEPAVALI tanpa ABAH.... dan semua jenis keraian, aku akan lalui tanpa ABAH.... disaat semua orang sekeliling aku bersorak gembira, aku cuma rasa nak mengurung diri dalam bilik dan tido shj supaya aku xrasa pedih n sedih... dan hari ni juga, genap 2 BULAN SHINIGAMI aku miliki... sudah 2 bulan usia Shinigami di tangan aku... dan setiap hari, setiap kali,setiap detik tangan aku di stereng, aku pasti akan mengeluh... pemergian ABAH is like a slap in my face... aku face the reality n trus drive... aku drive! after 3 tahun lesen aku di renew tanpa aku drive.. aku slalu tenung je kereta minah tue tnp sebrg niat utk drive... seminggu lepas ABAH menghadap Illahi, aku masuk dlm kereta, tawakal dan start enjin. Aku mmg boleh drive, juz aku je xda rasa nak drive... aku terkilan dgn diri sndri... terkilan sgt!!!!  If only.... if only.... 

air mata aku sgt murah skrg nie.. dan aku sikit pun xkisah... aku.... aku....

No comments:

Post a Comment

Apa kata mu??